A maeʻa le 80 sui o le NPC e faʻatonuina foi Seti le faʻamau faʻaliliuga faʻailoga

I le tele o fono a tagata, o le tele o tupulaga talavou e sili ona manino ina ua mavae le 80, Gregory fale o se taimi.Na fanau mai i le 1982, Gregory fale, filifili Qingdao aai a tagata fono i le fa tausaga talu ai, o se sui o le talavou, o le a ia faasino taua o le a le masalosalo?

“Tatou fai moli auala, e leai se faitau i lalo, e faigofie lava ona fai se faalavelave tau taavale.O le moli lanumeamata e mumu, o nisi taimi e le o'o lava i le taimi lea, e tupu sa'o le moli samasama."

E le gata i lea, o le fale i totonu na maua ai i totonu o nisi o auala tetele, o tagata savavali e puupuu le taimi, o loʻo faʻatali mo le moli mumu e umi, o nisi taimi, e toʻatele tagata e le mafai ona faʻatali, na o le tamoʻe o se moli mumu, e tele naua feoaiga. .Na ia manatu, o le setiina o moli o auala e mafai ona aʻoaʻoina ai ni faiga lelei i fafo.

Ge i le fale e tu'u i luma le manatu o, le tele o tala fa'asolopito i le aso.Ina ua uma ona filifilia e avea ma sui o le National People's Congress, na te matauina ma le faaeteete, e le gata i le soifuaga o tagata ma lipoti a tagata lautele e telegese tele, e masani lava e ala i telefoni feaveai, sailiga komepiuta.I le tausaga ua tuanaʻi, e faʻafesoʻotaʻi ma le latou kamupani na feagai i le atinaʻe, tuʻuina atu le tagi.

I le avea ai ma sui o le Konekeresi a le Autalavou (NPC), faʻafeiloaʻi se manatu, latou te gauai atili atu i pisinisi fou ma fesili fou, e mafai foi ona faʻaogaina se faʻamatalaga fou e maua ai nisi faʻamatalaga.

E ala i le auai i le NPC, e toe foʻi i le fale i mea na ou aʻoaʻoina mai i toeaina, e sili atu ona matala le vaʻai, mafaufau i le fesili e sili atu le matua.

Punavai: Fa'asalalauga feso'ota'iga televise a Qingdao


Taimi meli: Apr-17-2018